חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
תרבות ופנאי

שעונים חכמים

מערכת שורש  יא תמוז, תשפד  17/07/2024

שעון חכם הוא מכשיר לביש שלא רק מסמן לנו מה השעה, אלא מציע מגוון ענק של פיצ'רים הדומים לאלו שנמצאים בסמארטפונים שלנו

תגיות:

זה כבר ממש לא נדיר לראות שעון חכם על פרקי היד של אנשים סביבנו, כמעט בכל מקום - מחדר הכושר ועד המשרד. שעון חכם הוא מכשיר לביש שלא רק מסמן לנו מה השעה, אלא מציע מגוון ענק של פיצ'רים הדומים לאלו שנמצאים בסמארטפונים שלנו, כמו התראות, מעקב אחר כושר ואפילו תשלומים ללא מגע. 

אם גם אתם חושבים להתחיל לענוד שעון חכם, כדאי להכיר את הגאדג'ט הכי חם של השנים האחרונות - בכתבה זו תמצאו כל מה שצריך לדעת על שעון חכם ואיך לשלב אותו בחיי היומיום שלכם.

מה השימושים בשעון חכם? 

freepik

לשעון חכם יש מגוון ענק של שימושים שהופכים אותו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. אלו השימושים העיקריים של שעונים חכמים:

  • מעקב אחרי כושר: ספורטאים וחובבי כושר מסתמכים על שעון חכם למעקב אחר האימונים שלהם. מכשירים אלו משמשים כמאמני כושר אישיים עבור כל סוגי הכושר (ריצה, הרמת משקולות, שחייה וכו'), מספקים נתונים בזמן אמת ויכולים להניע להשגת מטרות הכושר שלכם. השעונים גם עוקבים באופן קבוע אחרים צעדים, מרחק, שריפת קלוריות וקצב לב. 
  • ניטור בריאות: שעון חכם יכול לעזור לעקוב גם אחר מדדי בריאות. הוא עוקב אחר דפוסי שינה, רמות מתח, ניטור דופק ואף יכול לזהות נפילות.
  • התראות: שעון חכם מציע אינטגרציה חלקה עם סמארטפונים, ואיתו תוכלו לקבל ישירות לפרק כף היד התראות על שיחות, הודעות, מיילים ותזכורות גם מבלי לגעת בטלפון. כמו כן, השעון יכול לעזור לכם לנהל את הזמן ודרכו תוכלו להגדיר תזכורות ולנהל את הלו"ז.
  • תשלומים: עם שעון חכם ניתן לבצע תשלומים ללא מגע באמצעות טכנולוגיית NFC, בדומה לארנק חכם. 
  • מוזיקה: עם השעון תוכלו לשלוט על המוזיקה המתנגנת מהסמארטפון - להעביר שירים, לבחור, לעצור, להפעיל וכדומה.
  • שליטה בבית חכם: השעון יאפשר לכם גם לשלוט מרחוק במוצרי אלקטרוניקה בעלי פיצ'ר של בית חכם. 

למעשה, שעון חכם הוא סוג של סמארטפון שנמצא על היד שלכם ודרכו ניתן לבצע מספר גדול של פעילויות, לשפר את הפרודוקטיביות ולהקל על ניהול אורח החיים. 

עיצובים של שעונים חכמים

חשוב לדעת ששעונים חכמים הם ממש לא רק מוצרי אלקטרוניקה - אלא גם גאדג'ט אופנתי שמגיע במגוון עיצובים שיתאימו לטעמים ולאירועים שונים. ניתן למצוא דגמים ספורטיביים עם עיצוב קשיח שעומד בפעילויות ספורטיביות שונות, בעוד בקצה השני של הספקטרום תמצאו שעון חכם בעיצוב אלגנטי. עיצוב כזה מיועד לאירועים רשמיים והוא בעל רצועות עשויות מחומרי פרימיום המשדרים תחכום, אלגנטיות וחדשנות ויכולים להתאים לפגישות עסקיות או לארוחות ערב חשובות. ניתן למצוא גם עיצובים נוספים כמו עיצובים נועזים ובולטים בצבעים בולטים, או לחילופין עיצובים מינימליסטיים ומאופקים שמתאימים למי שמעדיף עדינות. לרוב ניתן להחליף את רצועת השעון כך שתתאים לאירועים שונים לפי הצורך, כך שתוכלו לגוון את הלוק. 

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
אוכל יבש או רטוב לכלבים - מה עדיף?מערכת שורשמה ההבדל בין אוכל רטוב לאוכל יבש לכלבים. ומתי כדאי לבחור באחד מהם?
כיצד תבחרו את הרכב שמתאים לכםמערכת שורשבחירת רכב היא החלטה חשובה, שתשפיע על חייכם לאורך שנים רבות. רכב הוא לא רק אמצעי תחבורה, אלא גם ביטוי של אישיות, סטטוס וסגנון חיים
זינה צפה: התופעה החדשה שכובשת את עולם התקשורתמערכת שורשמהי זינה צפה, ולמה היא משנה את עולם התקשורת ואת המציאות שלנו...
שם השולח
תוכן ההודעה